شما اینجا هستید :

نمایندگی کانفایر

کشور سازنده:

چین

تاریخ تاسیس:

1997

زمینه فعالیت:

شیر آتش نشانی

نمایندگی کانفایر

کشور سازنده:

چین

تاریخ تاسیس:

1997

زمینه فعالیت:

شیر آتش نشانی

نمایندگی شرکت APC Valves در ایران - نمایندگی کانفایر

شرکت گنجینه پاوان با افتخار اعلام می‌کند که به عنوان نماینده رسمی شرکت Ningjin APC Industries (نمایندگی APC) در ایران فعالیت خواهد کرد. این شرکت، که در سال 1997 تأسیس شده است، در زمینه توسعه و تولید Fire Protection Valves، Industrial Valves، و Marine Valves تخصص دارد. محصولات APC با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارند و این شرکت با بهره‌گیری از تیم مهندسان خبره و همچنین دارا بودن کارخانه ریخته‌گری، کارگاه‌های ماشین‌کاری، پوشش‌دهی، مونتاژ و سیستم کنترل کیفیت خود، توانایی ارائه خدمات OEM/ODM به مشتریان را دارد.

وبسایت رسمی APC VALVES (Confire)

شرکت Confire Ningjin APC Industries

Ningjin APC Industries یک تولیدکننده پیشرو که در توسعه و تولید شیرآلات حفاظت از آتش، شیرآلات صنعتی و شیرآلات دریایی در شمال چین تخصص دارد. این شرکت تحت مدیریت APC توانسته است بسیاری از گواهینامه‌های بین‌المللی را مانند ISO9001 ،UL/CUL ،FM ،VDS ،NSF61/372 در صنعت مقابله در برابر آتش و NSF61/372، CE ،DNV ،LR برای شیرآلات صنعتی و دریایی را کسب کند.

نمایندگی کانفایر در ایران
محصولات کانفایر

محصولات Ningjin APC Industries

 

شیر پروانه‌ای شیاردار 300PSI (Grooved Butterfly Valve)

شیر پروانه‌ای نوع شیاردار به عنوان یک شیر کنترل مقاوم در برابر آتش دارای لیست آزمایشگاه تأیید کننده‌ی Underwriters Laboratories برای بسته شدن بدون نفوذ با فشار کاری آب 350 PSI دسته‌بندی می‌شود. این شیر به عنوان استاندارد با سوئیچ‌های داخلی تقلبی تجهیز شده است. انتهاهای شیاردار با لوله IPS سازگار هستند.

 

شیر پروانه‌ای ویفری 300PSI (Wafer Butterfly Valve)

بیشتر شیرهای پروانه‌ای نوع وافری با چهار سوراخ طراحی می‌شوند که با خط لوله متصل شده هم‌تراز هستند. این شیر برای میان‌گذاری بین دو فلنج در لوله‌کشی شما طراحی شده است. بیشتر شیرهای پروانه‌ای وافری با بیشتر استانداردهای فلنج سازگاری دارند.

 

شیر پروانه‌ای  175PSI/300PSI (Backflow Butterfly Valve)

اغلب به عنوان شیر چک دوپلیت یا شیر چک نوسانی نامیده می‌شود. این  شیرطراحی شده است تا جلوگیری از برگشت جریان در سیستم را انجام دهد، به صورت خودکار عمل کرده و جریان را در یک جهت اجازه داده و از برگشت جریان جلوگیری کند.

 

شیر دروازه‌ای OS&Y، هر دو نوع 200PSI و 300PSI، شامل نوع‌های فلنجی، فلنجی شیاردار و شیاردار

 (OS&Y Gate Valve)

شیرهای OS&Y شیرهای دروازه‌ای هستند، به این معنی که جریان آب توسط حرکت یک مانع یا دروازه کنترل می‌شود. دروازه به صورت عمودی به مسیر آب حرکت می‌کند. زمانی که پایین است و به اجزای موجود در بدنه‌ی شیر به نام صندلی‌های شیر فشرده می‌شود، یک روغن ایجاد می‌شود و آب نمی‌تواند جریان داشته باشد.

 

شیر دروازه‌ای NRS، هر دو نوع 200PSI و 300PSI، شامل نوع‌های فلنجی، فلنجی شیاردار و شیاردار (NRS Gate Valve)

یک شیر دروازه‌ای با ستون غیر قابل ارتقا یا به اختصار شیر NRS، یک شیر دستی است که از یک ستون چرخشی برای باز و بسته کردن یک دروازه برای کنترل جریان آب استفاده می‌کند. ستون در حین چرخش به بالا یا پایین حرکت نمی‌کند. شیرهای دروازه‌ای NRS به طور معمول در سیستم‌های حفاظت از آتش برای عملیات روشن/خاموش مانند در سیستم‌های پراکنده‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

شیر یکطرفه نوسانی 300PSI، نوع فلنجی (Swing Check Valve)

شیر چک نوسانی یک دستگاه ساده است که برای جریان یک طرفه مایع یا گاز طراحی شده است. این دارای یک دیسک است که روی یک محور آویزان می‌شود، باز می‌شود تا به جریان سیال اجازه ورود دهد، سپس بسته می‌شود تا جلوگیری از برگشت جریان انجام شود.

 

پست نشانگر، هر دو نوع عمودی و دیواری ( Indicator Post)

یک ستون نشانگر، که همچنین به عنوان شیر ستون نشانگر (PIV) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه شیر است که در سیستم‌های حفاظت از آتش برای کنترل تأمین آب به سیستم‌های پراکنده‌سازی، آبیاری‌ها و سایر دستگاه‌ها با لوله‌کشی زیرزمینی استفاده می‌شود. ستون‌های نشانگر همچنین می‌توانند برای عمل کردن شیرهای دفن‌شده یا غیرقابل دسترس و نشان دادن اینکه شیر باز یا بسته است، استفاده شوند. – شیر چک زنگ مرطوب (Wet Alarm Check Valve)

 

شیر تخلیه هوا ( Air Release Valve)

یک شیر تخلیه هوا به طور معمول در سیستم‌های آبی یا آبیاری استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هر هوای وارد شده در سیستم آب به صورت خودکار تخلیه شود تا کارایی سیستم را بیشینه کند. جیب‌های هوایی در لوله‌ها می‌توانند اگر هوا به طور موثر تخلیه نشود، از دسترفت سرانجامی و کاهش جریان منجر شوند.

 

سوئیچ جریان آب نوع پره‌ای (Vane Type Water Flow Switch)

کلید جریان آب نوع تیغه‌ای، که همچنین به عنوان تشخیص دهنده جریان آب شناخته می‌شود، یک حسگر مکانیکی است که جریان آب در یک لوله را تشخیص می‌دهد و سیگنالی را به یک آژیر یا پنل ارسال می‌کند.

 

سوئیچ فشار (Pressure Switch)

کلید فشار یک دستگاه مکانیکی یا الکترونیکی است که فشار سیال را نظارت می‌کند و زمانی که سطح فشار مشخصی را برسی به آن می‌کند، یک تماس الکتریکی را فعال می‌کند. این کلید می‌تواند طوری طراحی شود که در صورت افزایش یا کاهش فشار، تماس برقی برقرار کند.

 

گیج فشار (Pressure Gauge)

معمولاً اصطلاح کلید فشار به یک نشانگر مستقل اشاره دارد که فشار فرایند تشخیص داده شده را به حرکت مکانیکی یک نشانگر تبدیل می‌کند.

 

هایدرانت آتش‌نشانی، نوع خشک و مرطوب ( Fire Hydrant)

یک لوله عمودی در خیابان که آتش نشان‌ها از آن آب گرفته و برای خاموش کردن آتش استفاده می‌کنند.

 

شیر سیلابی ( Deluge Valve )

شیرهای دلوژ (Deluge Valves) به طور طراحی شده‌اند تا به سرعت حریق را خاموش کرده و به منطقه‌ی وسیعی از منطقه‌ی مورد نظر آب زیادی تحویل دهند. با این حال، تمایز بین شیرهای دلوژ و شیرهای روشن/خاموش (On-off valves)، که همچنین به عنوان شیرهای کنترل جریان یا شیرهای بازنشانی خودکار شناخته می‌شوند، همیشه آسان نیست.

 

شیر سلونوئیدی ( Solenoid Valve)

یک شیر سولنوئیدی یک دستگاه الکترومکانیکی است که جریان گاز یا مایع را از طریق یک لوله یا سیستم لوله‌کشی کنترل می‌کند. این شیر از دو قسمت تشکیل شده است: یک سولنوئید و یک شیر. زمانی که یک سیگنال الکتریکی سولنوئید را فعال می‌کند، شیر باز یا بسته می‌شود و جریان مایع را اجازه می‌دهد یا متوقف می‌کند.

 

شیر مونتاژ چک منیفولد ( Universal Manifold Check Assembly Valve (UMC))

سیستم اتصال منیفولد یونیورسال (سری UMC) اولین مانیفولد کنترل کامل با لیست UL و تأیید شده توسط FM در صنعت است یا مجموعه اتصالی برای سیستم‌های اسپرینکلر لوله‌ی تر تا فشار 300 پی‌اس‌آی (2068 کیلوپاسکال) است که شامل تمام اجزای مورد نیاز مطابق با استانداردهای NFPA 13 در یک مجموعه و کد قطعه است.

 

نمایندگی APC

شرکت گنجینه پاوان نماینده رسمی شرکت کانفایر (APC-Valves) در ایران است و آماده ارائه کلیه خدمات و محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شماست. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات برند کانفایر و یا دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *